• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Remember signerat och klart

krat

V.I.P
Poäng: 337
Blev medlem
19 Augusti 2014
Meddelanden
515
Mottagna reaktioner
126
Poäng
337
Är det någon som fått avslag efter att ha fått mailet(din låneansökan är beviljad vi kontaktar din bank För att verifiera kontonummer) efter signering.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Kalaskulan

Kunnig medlem
Poäng: 407
Blev medlem
20 Februari 2020
Meddelanden
273
Mottagna reaktioner
237
Poäng
407
Är det någon som fått avslag efter att ha fått mailet(din låneansökan är beviljad vi kontaktar din bank För att verifiera kontonummer) efter signering.

För mig bad inte remember om en enda uppgift. Snabbt och smidigt.

Verifiera kontonummer borde knappast innebära problem?
 

Kalle14

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
10 Augusti 2019
Meddelanden
237
Mottagna reaktioner
32
Poäng
147
Är det någon som fått avslag efter att ha fått mailet(din låneansökan är beviljad vi kontaktar din bank För att verifiera kontonummer) efter signering.
Jag fick avslag efter de verfierat mitt kontonummer och sedan ville de se kontoutdrag. Gav dem det och de tyckte ja slösade lite i jämna mellanrum vilket jag är tvungen att göra.
Mycket transaktioner senaste månaden. Varken spel eller annat var inblandat, ansökte om 290 000
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 279
Mottagna reaktioner
880
Poäng
717
Jag fick avslag efter de verfierat mitt kontonummer och sedan ville de se kontoutdrag. Gav dem det och de tyckte ja slösade lite i jämna mellanrum vilket jag är tvungen att göra.
Mycket transaktioner senaste månaden. Varken spel eller annat var inblandat, ansökte om 290 000

Var alltså detta efter att du hade fått mailet om att ansökan var godkänd och att de skulle verifiera kontonummer? Jag skickade in lönespeccar och det blev godkänt och fick sen verifierings-mailet. Blir dock orolig nu när jag läser ditt meddelande. :'(
 
H

Hejsan12345

Gäst
Poäng: 0
Var alltså detta efter att du hade fått mailet om att ansökan var godkänd och att de skulle verifiera kontonummer? Jag skickade in lönespeccar och det blev godkänt och fick sen verifierings-mailet. Blir dock orolig nu när jag läser ditt meddelande. :'(
Oj ja samma här .. konstigt när man får meddelande att det faktiskt är beviljat men det ändå inte går igenom tillslut . Konstigt sätt att hantera sina kunder kan jag tycka .
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 279
Mottagna reaktioner
880
Poäng
717
Oj ja samma här .. konstigt när man får meddelande att det faktiskt är beviljat men det ändå inte går igenom tillslut . Konstigt sätt att hantera sina kunder kan jag tycka .

Vi får helt enkelt hoppas på det bästa, skulle vara skönt att få utbetalningsmailet innan helgen. :D
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp